loading...
آموزش شعبده بازی و تردستی
تبلیغات

کسب درآمد و افزایش بازدید:وان لینک

فروشگاه

سید احمد پژوهنده بازدید : 363 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (1)

شعبده بازی

سایت مجیک سکرتســ اینبار هدیه ای را برای شما آماده کرده است!!!

نام این فیلم آموزش شعبده بازی Rapture است.شعبده باز در این شعبده جعبه کارت را پشت و رو نشان داده و در عرض یک چشم به هم زدن و خیلی سریع آن را به 52 کارت تبدیل میکند.آموزش ساخت وسیله راحت و قدم به قدم آموزش داده شده. آقای Edward Boswell شمارا با این یک شعبده رها نمیکند و چندین شعبده با این وسیله به شما یاد میدهد!ضمنا قیمت این شعبده در سایت های خارجی 20$ است!!!ولی ما آن را رایگان برای شما عرضه کردیم!

فیلم نمایشی:

http://www.penguinmagic.com/p/2717

دانلود آموزش در ادامه مطلب...

سید احمد پژوهنده بازدید : 326 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

اسکناس در کیوی به روش شعبده بازی

و اینک Bill in Kiwi را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار دادیم.شما در این فیلم 30 دقیقه ای قدم به قدم می آموزید چگونه اسکناس تماشاچی را به روش بسیار حرفه ای و جادویی وارد کیوی کنید!

قیمت در سایت پنگوین مجیک:$49.95

قیمت ما:رایگان!

حجم: 24 مگابایت(فشرده شده)

دانلود در ادامه مطلب...

سید احمد پژوهنده بازدید : 257 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

طریقه ی کنترل کردن چندین کارت در بین بقیه کارت ها را توسط شعبده باز معروف Shin Lim فرابگیرید.قیمت این شعبده بازی در سایت های خارجی 5$ است ولی اینک برای اولین بار رایگان برای شما قرار دادیم.دانلود کنید و لـــــذت ببرید!

دانلود در ادامه مطلب

سید احمد پژوهنده بازدید : 319 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

www.magicsecrets.ir

در این کلیپ می آموزید چگونه یک دستمال حریر را از لیوان عبور دهید...این شعبده بازی برای آماتور ها مناسب میباشد و شما میتوانید آن را در محافل نیز انجام دهید.

(لینک دانلود در ادامه مطلب)

سید احمد پژوهنده بازدید : 179 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

www.magicsecrets.ir

در این کلیپی که برای شما قرار داده شده شعبده باز کش کاملا معمولی را بین انگشتان خود جابجا میکند البته به صورت حرفه ای و سریع!!!ین شعبده با کش با بقیه فرق میکند حرفه ای است ولی با کمی تمرین میتوانید آنرا انجام دهید و دوستان و آشنایان خود را شگفت زده کنید.

لینک دانلود در ادامه مطلب...

سید احمد پژوهنده بازدید : 203 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

در این فیلمی که برای شما قرار داده شده شما میتوانید یک پارچه حریر را به دو پارچه تبدیل کنید.این روش حرفه ای ولی برعکس انجام آن بسیار ساده است شما میتوانید دستان و پارچه ای را که در دست دارید را خالی نشان دهید و یا حتی پارچه را بدهید تماشاچی چک کند واقعا هیچ چیزی در دست شعبده باز نیست.شعبده باز چندین بار روی پارچه دست میکشد و میبینید که یک پارچه چگونه به دو پارچه تبدیل میشود.امیدوارم از این شعبده لذت ببرید.پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کنید.

دانلود در ادامه مطلب...

 

سید احمد پژوهنده بازدید : 450 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

خب دوستان در این پست آقای de'vo vom schattenreich اقدام به آموزش یک حرکت XCM میکند اون با حرکتی بسیار سریع این بر زدن را انجام میدهد و سپس طریقه ی آن را به شما می آموزد امیدوارم با تمرین بتوانید این حرکت را به خوبی انجام دهید.

دانلود در ادامه مطلب...

سید احمد پژوهنده بازدید : 185 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

شعبده بازی

این کلیپ یک شعبده ی با کارت هست.این شعبده در دیگر سایت ها به قیمت 25$ دلار فروخته می شود ولی تیم مدیریت مجیـکــ ســکرتــســ قصد دارد تا آنرا به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهید.
برای خواندن شرح این شعبده و دانلود آموزش آن به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

سید احمد پژوهنده بازدید : 1651 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

امروز ما برای شما یک شعبده بازی بسیار حرفه ای با کش آماده کرده ایم.که اجرایش این چنین است که شعبده بازی یک کش معمولی را روی دستش می اندازد و به دست تماشاچی ضربه می زند و کش از دست شعبده باز به دست تماشاچی انتقال پیدا می کند.جالب است نه!!!!پس برای دیدن فیلم به ادامه ی مطلب بروید.

 

سید احمد پژوهنده بازدید : 141 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

ما امروز قصد داریم راز شعبده بازی بسیار حرفه ای بریدن کتاب کلفت را برای شما قرار دهیم.این بازی را کریس انجل در مجموعه های خود اجرا کرده است و همه را متحیر کرد.این مجموعه ی شعبده بازی با بدن می باشد که ما یکی از آموزشاشو برای شما دوستان قرار دادیم.این بازی برای اولین بار در ایرا توسط سایت ما به صورت کاملا رایگان عرضه می گردد.

قیمت این مجموعه در سایت های خارجی 190 دلار می باشد.

لینک دمو:http://www.penguinmagic.com/p/S11800

این بازی حرفه ای می باشد و کسانیکه در شعبده بازی مبتدی هستند باید تمرین،تمرین و تمرین بکنند.

دانلود در ادامه مطلب...

سید احمد پژوهنده بازدید : 145 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (1)

این یکی از بازی های خیلی جالب آقای Calen Morelli است که سازنده بازی های معروف Dresscode و Transit است.آموزش این بازی برای اولین بار توسط سایت ما به صورت رایگان قرار گرفته است.این بازی در سایت های خارجی مانند therory11 و... به فروش می رسد.

دانلود در ادامه مطلب...

سید احمد پژوهنده بازدید : 6669 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

در این فیلم آقای Dom Corrado به شما یک بر زدن حرفه ای می آموزد.این فیلم در سایت تئوری 11 با قیمت $0.99 فروخته میشود ولی ما این فیلم را به صورت رایگان برای شما قرار دادیم.

لینک دانلود در ادامه مطلب...

 

سید احمد پژوهنده بازدید : 222 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

در این کلیپ آقای Ichiro Araki یکی از بهترین طراحان شعبده بازی در جهان اقدام به انجام دادن شعبده بازی بسیار عجیب با سکه میکند.او دستان خالی خود را به گونه ای نشان میدهد که از تمام جهات قابل مشاهده است بله دست او خالیست.انگار از هوا دارد سکه ظاهر میکند و دست خود را روی انگشتان دست دیگر گذاشته و مشاهده میشود که سکه ظاهر کرده است ما دانلود این فیلم را برای اعضای سایت پیشنهاد میکنیم.

 

**دانلود در ادامه ی مطلب...**

سید احمد پژوهنده بازدید : 178 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

سلام دوستان چون سایت چند روزی آپ نمیشد تصمیم گرفتیم که با یه مطلب بسیار عالی آپ کنیم.این شعبده یکی از 32 شعبده ای است که در مجموعه Corner Project وجود دارد.در این فیلم آقای G. اقدام به افشا کردن یه شعبده بسیار حرفه ای میکند که در هر زمان و مکان قابل انجام شدن است.او سکه ای را از تماشاچی میگیرد و سپس آن را به هوا پرتاب میکند عجیب است سکه به دست او بر میگردد!ولی سکه به انگشتر تبدیل شده است.دانلود این شعبده را به شما پیشنهاد میکنیم.

دانلود در ادامه مطلب...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    درگاه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 1,604
  • بازدید کلی : 61,626
  • کدهای اختصاصی